The Sticker Chart
S1, E1: If Sid doesn't fill up his chore chart with stickers, he'll never get a new Turbo-Mega-Rocket ship toy. So, Sid wonders, who needs charts anyway? After a day of investigating, Sid learns that charts are great science tools that help you compare and contrast all kinds of cool stuff like snacks, pets and even chores!