The Storm
S1, E7: When a chaotic superstorm hits the clearing, a structural collapse puts Marybeth and Lucas' lives in danger. Eve, still at odds with everyone for thwarting their way home, desperately tries to make amends by leading the effort to dig them out. Gavin embarks on a journey into his past, which could provide a crucial piece to saving his family in the present.