The Storm's Moving In
S5, E7: As Channing McClaren learns that a murdered computer hacker was paid for information about the late Naomi Walling, Patty (Glenn Close) and Ellen (Rose Byrne) take a tense trip to Maine to interview an expert witness whom they hope can shed some light on insider trading practices at Princefield Investments. Meanwhile, Chris Sanchez (Chris Messina) discovers that the Army is redeploying mentally unstable soldiers to Afghanistan.