Family Guy The Story on Page 1
S2, E19: In order to improve her chances of getting into an Ivy League school, Meg decides to write for the school paper. She submits her first article on the Mayor of Quahog, but Peter secretly replaces her piece with a more exciting article of his own. When his plan backfires, Meg's chances of getting into Brown University are threatened.