시즌 1, 에피소드 14: Chief O'Brien is reluctantly "adopted" as spiritual leader by a Bajoran village that annually follows the "Storyteller" to fight a demon of the town's collective fears. Meanwhile, on DS9 young Nog and Jake outwit even Quark in the high-stakes world of business.