The Straw-colored Boy
시즌 1, 에피소드 3: A transfer student arrives in Yuki and Kaname's class. The blond boy's name is "Tachibana Chizuru." The cheerful Chizuru approaches Yuki and suddenly announces they once played together in their childhood. While Yuki typically ignores others, Chizuru's strange introduction has Yuki running to Yuta's class during his break. Is Chizuru telling the truth?