The Strongest Newcomer
S1, E2: After awaking to hands filled with breasts, Diablo follows Shera and Rem to register as new members of the Adventurer's Guild. While Shera is identified as a level 30 Summoner by the guild, Diablo's level proves too high for them to measure.