The Sue Sylvester Shuffle
Сезон 2, серия 11: Mr. Schuester and Coach Beiste devise a plot to bring together the warring glee club and football team factions. Meanwhile, Sue, desperate to win cheerleading Nationals, launches a dangerous plan to bring home a trophy, and the kids of New Directions tackle Michael Jackson’s iconic hit “Thriller”. Musical performances include “Need You Now”, “She’s Not There”, “Bills, Bills, Bills” and “Thriller/Heads Roll”.