Tournament of Champions The Super 16 Sizzles
S3, E5: Guy Fieri welcomes the 16 remaining chefs into the arena and reveals who will be competing in the four one-on-one sudden death battles tonight. As always, four chefs move one step closer to winning the championship belt, and four chefs head home.