The Surrogate
S4, E10: Timmy (Adhir Kalyan) creates a wedding website for Adam (Oliver Hudson) and Jennifer (Bianca Kajlich) that Russell (David Spade) tries to sabotage. Jeff (Patrick Warburton) and Audrey (Megyn Price) are not having luck getting pregnant, so they decide to investigate fertility options and meet with potential surrogates. They decide to go with Pam (guest star Jamie Pressly).