The Suspicious Neighbor
S1, E3: In 1999, a bazaar opens inside an apartment complex, complete with a host of delicious Korean food. Time to chow down. A scream is heard in the distance, and the residents hit the jackpot! Then the apartment suddenly changes, and they all become suspects! Who is the real culprit? Find who will ascend the judgment stand. Amidst the endless suspicions and twists, will they unveil the truth?