The Swan in Swamp Lake
시즌 1, 에피소드 3: Magister Rapunzel, the literature teacher, sends Rose's team to the swamp for a special assignment. What sounds like a boring day of hunting down plants turns into chaos, with frogs, monsters, and swans!