The Swarm
S2, E12: Eve and Gavin ally with James to infiltrate the Lazarus Building in hopes of saving Ty and stopping Kiera from destroying their only way home. When a deadly horde awakens beneath the Clearing, Veronica must save Ella before a lethal sting kills her.