The Sways by the Poolside
Сезон 1, серия 3: Miyasaka High School's student council president, Kurenai Gekkou, has named Taito and Himea as student council members. Soon after, Taito learns about how Gekkou and Mirai first met, as well as the military which is secretly behind Miyasaka High School. Meanwhile, Gekkou reminiscences about his younger twin brother, Hinata. The student council members believed that the battle was finally over...