The Swindler, The Vanishing Man, And the Pretty Boys, Pt. 2
Сезон 1, серия 5: Nagahiro loses to Lai, but the Pretty Boy Detective Club figures out the trick that Lai used to win. In order to battle Lai again, they sneak into the Reasonable Doubt Casino. But the detectives are met with an unexpected situation!