The Sword Fighting Tournament: Prince Abel's Fight
T1, E6: Keithwood rushes to prevent Mia, Chloe, Tiona, and their attendants from ruining lunch with their blatant incompetence. Then, as the tournament approaches, Prince Abel finds himself facing opponents he's desperate to overcome to prove his worth.