The Tagger
S1, E2: When Jake (Andy Samberg) is late for roll call, Captain Ray Holt (Andre Braugher) assigns him to a graffiti case that Jake feels is below his level. However, when the culprit turns out to be the Deputy Commissioner's son, the case becomes a major problem. Meanwhile, Gina's (Chelsea Peretti) psychic friend visits the precinct and gets inside Charles' (Joe Lo Truglio) head.