The Taking of Funtime One Two Three
S9, E2: Desperate for the grand prize dune buggy at their local arcade, Louise, Tina and Gene devise a master plan, with the help of Mr. Fischoeder. Meanwhile, Teddy manages to convince Bob and Linda to take in a chicken by promising fresh eggs.