Peter Rabbit The Tale of Benjamin's Strawberry Raid / The Tale of the Lying Fox
S1, E4: When Benjamin takes charge of a strawberry harvest raid, he learns that it's harder than he thought to be a good leader. When Mr. Tod is trapped in Mr. McGregor's garden, Peter agrees to help him escape, but soon learns that you should never trust a fox!