The Tale of Jeremy Fisher's Recital / The Tale of True Friends
S2, E11: When Sammy Whiskers and Mr. Tod crash Jeremy Fisher's annual get together, it's up to Peter to save the party./When Benjamin is impressed by Lily's cleverness, Peter mistakenly thinks they no longer need him in the gang.