The Tale of Nutkin on the Run / The Tale of the Wriggly Worms
S1, E6: When Squirrel Nutkin angers Old Brown by taking his glasses, it's up to Peter and his friends to put things right./When Peter makes a rash promise to appease an angry Tommy Brock, he and his friends find themselves worming for their lives!