Peter Rabbit The Tale of the Greedy Fox/The Tale of the Secret Treehouse
S1, E3: When Peter tells an impulsive lie, which leads Jemima Puddle-Duck into Mr. Tod's clutches, he must stop her from becoming the fox's dinner! Peter proves he's got what it takes to be part of the squirrel tribe when he competes for his own treetop hideout.