The Tale of the Radish Robber / The Tale of Two Enemies
S1, E2: Peter and his friends try to find the perfect place to eat the radishes they took from Mr. McGregor's garden, but little do they know they've got a radish robber on their tails! Peter decides to set Mr. Tod and Tommy Brock against each other.