The Tale of the Twisted Claw
Сезон 1, серия 4: On Halloween night, Kevin and Dougie visit the scary house of Miss Clove, known to everyone as "the witch". Miss Clove gives the kids an ugly, twisted claw and claims it will grant the boys' wishes. They soon get more than they bargained for.