Chrissy & Dave Dine Out The Tasting Menu
S1, E4: Chrissy, Dave and Joel go deep with Simu Liu and Regina Hall at the iconic Michelin starred restaurant Providence. Chef Michael Cimarusti's dishes are not just delicious but essential to the country's dining scene.