The Taxman Cometh
시즌 20, 에피소드 20: Detectives Cyrus Lupo (Jeremy Sisto) and Kevin Bernard (Anthony Anderson) are called in to investigate the death of a young heiress, Annie Douglas (guest star Morgan Lynch), who died of an apparent drug overdose. The detectives begin to suspect her cousin, Randy (guest star Daniel Abeles), whose inheritance was increased due to Annie's death. As the investigation continues, Annie’s greedy relatives reveal another recent loss in the group. The case becomes more than a family matter as an experimental cancer clinic, fraudulent adoptions and unborn children are tied into the case. Also Starring: S. Epatha Merkerson (Lt. Anita Van Buren), Linus Roache (Executive A.D.A. Michael Cutter), Alana De La Garza (A.D.A. Connie Rubirosa) Sam Waterston (Executive A.D.A. Jack McCoy).