The Teacher in the Books
Сезон 10, серия 12: When an affluent school teacher is found dead in an abandoned bookstore, the teachers and students at her school become suspects in the case. Meanwhile, Brennan’s publisher encourages her to join Twitter to help grow her fan base, and “squintern” Jessica Warren teaches Brennan some tricks to master the Twitter-verse, skills Brennan enthusiastically puts to use.