The Templar Connection
Сезон 1, серия 1: A priceless relic unearthed on a shipwreck in Madagascar launches dive expert Barry Clifford and historian Scott Wolter on a world-wide investigation to find out if there's a link between two of history's most legendary sects--17th century pirates and the medieval Knights Templar.