The Ten Percent Sololution
S5, E9: When the Phoenix Foundation acquires a painting once possessed by the Nazis, a Holocaust survivor claims it was stolen from his family, and MacGyver's investigation of the matter leads to his discovery of a dangerous Aryan group who still seeks the extermination of Jews.