The Termite Queen
S2, E21: Teddy agrees to go with Bob to the big Exterminator convention, in hopes that she can make him happy enough that he'll agree to help her buy a new car. When Bob asks Teddy to dress up like a huge termite for his presentation, she does to keep him happy.