The Test
시즌 1, 에피소드 4: It tells the story of how God made Abraham the father of all nations and that his descendants (the nation of Israel) would one day take possession of the land of Canaan and bring blessing to all nations on earth; the promise of God of giving him a son; and how he passes the test of faith given to him by God.