The Thaw - The Bottom Line
S6, E2: Summer's brief appearance allows Alaskans to prepare for winter. In Kiwalik, the Hailstones construct a rack that will hang the season's hunting and fishing catch. In Nenana, Jessie Holmes races to complete his smokehouse to take advantage of the summer salmon run. In Chandalar, Glenn Villeneuve searches for a long lost cabin.