The Thaw - The Confrontation
S8, E1: With seasons changing in the arctic, Alaskans hunt and explore various pathways through the wilderness before spring breakup fully arrives. In Kavik, Sue Aikens tracks and hunts an apex predator that has been stalking her camp.