The Thing in the Mines
Сезон 2, серия 3: Lois reaches out to her father, retired General Lane, as Clark’s visions become worse during heated arguments with both Jonathan and Jordan. Meanwhile, Lana shares her frustrations with Kyle. Lastly, Natalie learns that her father didn’t follow through on a promise he made her.