The Thing With Feathers
시즌 1, 에피소드 16: Nick (David Giuntoli) pulls out all the stops to plan a romantic getaway for Juliette (Bitsie Tulloch) in an attempt to get their relationship back on track. Nick’s duties as a Grimm get in the way of romance when he meets the unsettling neighbors (guest stars Azure Skye and Josh Randall) and discovers that the troubled wife has a rare and valuable treasure to protect. It’s left to Nick to keep everyone safe. Back in Portland, Hank (Russell Hornsby) and Monroe (Silas Weir Mitchell) each find themselves on the brink of new romantic relationships. Sasha Roiz and Reggie Lee also star.