90 Day Fiance: Before the 90 Days The Things We Do for Love
S2, E9: Rachel confronts Jon. Darcey gets emotional. Marta wonders if Daya will fulfill his promise? Paul & Karine face an unexpected event. Angela struggles to make a decision. Tarik weighs his options. Will Ricky take the plunge for love?