The Amazing World of Gumball The Third / The Debt
S1, E102: "The Third" - Gumball and Darwin spice up their friendship by introducing a third best friend. / "The Debt" - Gumball resolves to save Mr Robinson's life during Elmore's Senior Talent Show.