The Third Twin-Tail!
S1, E5: The Twin-Tail Club is just about ready to start, and Twoearle gives the club's classroom her own touch. With Ultimaguil on the ropes, some new reinforcements arrive to try to turn the tide, but the Twin-Tails add a reinforcement of their own.