The Three Brides
S1, E2: On board the armored collection truck, Touko meets fellow reluctant travelers. Meanwhile, in the capital, the orphaned Koushi gets an unexpected offer from a wealthy magnate. Despite his misgivings, this patron could be his ailing sister's only hope.