S1, E4: [Final Episode] Hired by West Country landowner Sir Henry Coverley, Whicher takes on a seemingly straightforward case of infidelity, following his client's young wife as she meets her lover in London. However, when a key witness mysteriously fails to attend the divorce hearing, the investigation takes a dark twist.