The Toaster
S3, E12: Ray is overjoyed by the reaction he is getting from friends and family who received a personalized "Barone" toaster from him as a gift -- even Debra's pretentious parents are thrilled with it. But, having heard nothing from his parents, Ray confronts Frank and Marie, the two people whose approval matters most, and is amazed beyond belief to hear what they did with the gift.