The Tooth Hurts/The Middlemost Toast
S1, E5: Parker accidentally loses one of Russell's teeth and hurries to find a replacement before Angus finds out. On Free Toast Day at the Middlemost Toast, Parker does whatever it takes to make sure Angus enjoys the holiday.