The Tough Man in the Tender Chicken
S5, E6: When the mutilated remains of a local chicken farmer set to inherit a chicken factory farm aggressively protested for inhumane living conditions and animal cruelty are discovered on the bank of a nearby river, the Jeffersonian team is brought in on the case. The team must question the farmer's many enemies, including extremist animal-rights activists and bitter neighbors, in order to solve the case. Meanwhile, Angela is bothered by the farm's practices and launches her own animal-rights campaign.