The Trap
S3, E5: Fisher & Diaz deal with the recently discovered body of a man missing for years. Meanwhile, Ruth sets the ground rules for a new live-in apprentice named Arthur, David meets an old acquaintance during an L.A. Gay Men's Chorus rehearsal, and Claire is surprised by her responsibilities as Olivier's new assistant.