시즌 1, 에피소드 2: Judge Genece Brinkley finds Meek guilty of gun and drug charges and sentences him to 11 ½ to 23 months in jail and 10 years of probation. Once released, Meek’s music career explodes as he joins forces with Rick Ross and ROC Nation, but a series of probation violations lands him back in Brinkley’s courtroom and back in jail. He’s now part of a trap that he can’t escape.