The Treasure Map From Space
S1, E1: Treasure hunter Darrell Miklos sets out to find shipwrecks originally spotted from space in 1963 by astronaut Gordon Cooper. After plotting first location, Darrell dives into Mexican waters with the hope of locating a shipwreck.