The Treehouse Oath
S1, E5: Peter is convinced Heidi saw his treehouse and he sulks. He goes to the meadow on his own and Heidi is left with Grandfather. They go to the blacksmith in the village, where Heidi surprises Karl and his gang as they plan to attack Peter's treehouse.