The Trouble with Centigurps/Totally Odd Squad
S1, E10: The Trouble with Centigurps - When Otto accidentally releases 100 small furry creatures in headquarters, he recruits Oscar to help get them back before Ms. O finds out. Totally Odd Squad - In a flashback episode, Ms. O tells the story of how she defeated a villain called the Patternista back when she was an agent.