The Trouble with Mr. Bean
S1, E5: Mr. Bean wakes up in the morning to find that he’s running way behind schedule for the day’s activities. In an effort to make up for lost time, Bean makes a hilarious attempt at dressing in car. He just barely makes it to the dentist in time, where he somehow manages to give the dentist the anesthetic and ends up doing the drilling himself. After all that excitement, Mr. Bean returns to one his favorite spots, the park, where instead of finding relaxation he has a comical run-in with a pesky fly and a remote-control toy boat.