The Truth and Nothing But...
S3, E1: In the Season Three premiere, Beecher is still in the hospital after Schillinger and Keller broke his bones, Alvarez is still in solitary for blinding Rivera, Adebisi is back in the kitchen and McManus starts dating a newly arrived CO. Meanwhile, O'Reily plots revenge against Schillinger for raping his retarded brother Cyril and Beecher uses fingernail retaliation to pay back Metzger for a beating.